U prometu bi trebala biti i dionica Svilaj – Odžak, a koja je već dovršena, međutim, čeka se okončanje radova mosta kod Svilaja, kao i izgradnja graničnog prijelaza. Terzić se osvrnuo i na situaciju da je, budući da Parlamentarna skupština BiH ne zasjeda, trenutačno blokirano 635 milijuna KM za gradnju 35 kilometara autoceste te je objasnio kako su predvidjeli situaciju da bi moglo biti problema prilikom ratifikacije ugovora. Stoga su se dogovorili s bankama da JP Autoceste FBiH iz svojih sredstava sve financiraju dok ugovori ne budu ratificirani i sredstva učinkovita. Naveo je i kako neodržavanje sjednica može usložnjavati poslovanje JP Autocesta FBiH, ali radovi neće biti zaustavljeni.
Točno je da neodržavanja sjednice može usložnjavati poslovanje JP Autocesta FBiH, ali radovi neće biti zaustavljeni.
Dogovorili smo se s bankama da mi iz svojih sredstava sve financiramo dok ugovori ne budu ratificirani i sredstva učinkovita. To što mi platimo iz svojih sredstava izvođačima, banke će nam refundirati. Problem će biti ako sljedećih godinu dana ti krediti ne budu ratificirani.
Tunel Prenj vrlo je zahtjevan projekt. Autoceste FBiH osigurale su 600 milijuna eura za gradnju autoceste od Ovčara preko Konjica do Mostara, što uključuje i zahtjevni tunel Prenj dužine 12 kilometara. Planirano je da izgradnja počne krajem 2020. godine i da traje šest godina.
Prijelomni objekt je tunel Prenj. Od onoga trenutka kada dodijelimo ugovor za tunel Prenj, treba šest godina, a sve ostalo se može završiti. Trebamo imati i podršku Vlade za to, od financijskih institucija podršku već imamo. Mi se nadamo da ćemo proceduru završiti sljedeće godine.
Služba naplate cestarine bilježi kontinuirani rast broja vozila na naplati, pa samim time i rast prihoda od naplate cestarine. Samo u 2018. godini prihod od naplate cestarine iznosio je više od 41,2 milijuna maraka, što je povećanje za 26 posto u odnosu na 2015. godinu. Osim ostvarenoga prihoda od naplate cestarine, u Sektoru upravljanja i održavanja financijski prihod ostvaruje se naplatom šteta, najmom optičke infrastrukture i najmom cestovnoga zemljišta, pa je samo u razdoblju od 2016. do 2018. naknadama za korištenje cestovnoga zemljišta ostvaren prihod od 1,329.102 marke, što je u odnosu na 2015. godinu u prosjeku godišnje više za 135 posto.